Кол-центр
0-800-50-47-57
ТЕРНОПIЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
м.Тернопіль, просп. Злуки, 2В     тел./факс: (0352)52-30-09
Пн - Чт 8:00-17:12
Пт 8:00-16:12
Обід 13:00-14:00
kanc@tepo.com.ua

Стандарти якості надання послуг з електропостачання

Стандарти якості надання послуг з електропостачання
З 24 жовтня 2018 року набрав чинності Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375 (далі – Порядок). Даний Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.
До гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання належать:
 У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання енергопостачальник або електророзподільне підприємство сплачує споживачу (замовнику – у разі недотримання гарантованих стандартів якості під час приєднання до електричних мереж) компенсацію.
Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання:
Тип послугиСтандартРозмір компенсації, грн. (без ПДВ)
з дня набрання чинності Порядком до 31.12.2017з 01.01.2018
Надання договору про приєднання та технічних умов, у т. ч.:
      для стандартного приєднання5 робочих днів100200
      без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, що не є стандартним)15 робочих днів100200
      у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, що не є стандартним)30 робочих днів100200
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т. ч.:


      без потреби припинення електропостачання інших споживачів5 днів100200
      у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів10 днів100200
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, що не є стандартним), у т. ч.:


      без потреби припинення електропостачання інших споживачів5 днів200400
      у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів10 днів200400
Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення)5 робочих днів100200
Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику (для населення), у т. ч.:


      у містах3 робочі дні100200
      у сільській місцевості5 робочих днів100200
Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні24 години100200
Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т. ч.:


      для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт7 робочих днів50100
      для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше14 робочих днів100200
Технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення)20 днів100200
Письмове звернення споживача1 місяць100200
Проведення експертизи приладу обліку (для населення)20 днів100200
Звертаємо увагу на те, що енергопостачальник або електророзподільне підприємство сплачує споживачу (замовнику - у разі недотримання гарантованих стандартів якості з надання послуг з приєднання до електричних мереж) компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості послуг з електропостачання шляхом врахування суми відповідної компенсації як авансової плати за спожиту електричну енергію на наступний розрахунковий період, а в разі недотримання гарантованих стандартів під час приєднання до електричних мереж - в перший розрахунковий період після укладення договору про постачання або користування електричною енергією.
Енергопостачальник або електророзподільне підприємство зобов’язані проінформувати споживача про надання йому компенсації шляхом зазначення у рахунку на оплату електроенергії, або в «особистому кабінеті» споживача на офіційному веб-сайті енергопостачальника або електророзподільного підприємства (за наявності), або листом на офіційному бланку до завершення розрахункового періоду, у якому нараховується компенсація.
Компенсація за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання не надається у випадках, якщо недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання було спричинено доведеними:
1. форс-мажорними обставинами;
2. діями споживача, що призвели до затримки у наданні послуг або аварійної перерви в електропостачанні у розподільчих мережах;
3. діями третіх осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні у розподільчих мережах;
 4. застосуванням графіків і протиаварійних систем зниження електроспоживання з метою запобігання порушенням режиму роботи об’єднаної енергетичної системи України.
Сначала зайдите на смотреть фильмы, а потом обязательно зайдите посмотрите фильмы онлайн это стоит того