Кол-центр
0-800-50-47-57
ТЕРНОПIЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
м.Тернопіль, просп. Злуки, 2В     тел./факс: (0352)52-30-09
Пн - Чт 8:00-17:12
         Пт 8:00-16:12
         Обід 13:00-14:00
kanc@tepo.com.ua

Стандарти якості надання послуг з електропостачання

З 24 жовтня 2018 року набрав чинності  Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375 (далі – Порядок). Даний Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.
У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг,електропостачальник надає споживачу компенсацію у розмірах, наведених у таблиці (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються).
Електропостачальник за домовленістю зі споживачем може надавати компенсацію іншим способом, у тому числі шляхом прямого платежу споживачу.

РОЗМІР КОМПЕНСАЦІЇ
за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника
Підпункт ПорядкуГарантований стандартРозмір компенсації споживачам, грнПеріодичність надання
побу товимнепобутовим
малим непобутовиміншим
Підпункт 1 пункту 3.3 глави 3Надання даних про споживання електричної енергії5
роб. днів
100200400одноразово
Підпункт 2 пункту 3.3 глави 3Розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів30
днів
200400600одноразово
Розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку45
днів
200400600одноразово
Підпункт 3 пункту 3.3 глави 3Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату5
роб. днів
100200400одноразово
Підпункт 4 пункту 3.3 глави 3Урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію30
днів
100200400одноразово
Електропостачальник надає споживачу компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг шляхом урахування суми відповідної компенсації у рахунку за спожиту електричну енергію у строк не більше 45 днів з дня недотримання гарантованого стандарту якості надання послуг.
Компенсація за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання не надається у випадках, якщо недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання було спричинено доведеними:
1. форс-мажорними обставинами;
2. діями споживача, що призвели до затримки у наданні послуг або аварійної перерви в електропостачанні у розподільчих мережах;
3. діями третіх осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні у розподільчих мережах;
 4. застосуванням графіків і протиаварійних систем зниження електроспоживання з метою запобігання порушенням режиму роботи об’єднаної енергетичної системи України.

Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг по ТОВ "Тернопільелектропостач" за 2019 рік
Сначала зайдите на смотреть фильмы, а потом обязательно зайдите посмотрите фильмы онлайн это стоит того