Кол-центр
0-800-50-47-57
ТЕРНОПIЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
м.Тернопіль, просп. Злуки, 2В     тел./факс: (0352)52-30-09
Пн - Чт 8:00-17:12
Пт 8:00-16:12
Обід 13:00-14:00
kanc@tepo.com.ua

Стандарти якості надання послуг з електропостачання

З 24 жовтня 2018 року набрав чинності  Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375 (далі – Порядок). Даний Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.
У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг,електропостачальник надає споживачу компенсацію у розмірах, наведених у таблиці (за вирахуванням необхідних сум податків, якщо такі застосовуються).
Електропостачальник за домовленістю зі споживачем може надавати компенсацію іншим способом, у тому числі шляхом прямого платежу споживачу.

РОЗМІР КОМПЕНСАЦІЇ
за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника
Підпункт ПорядкуГарантований стандартРозмір компенсації споживачам, грнПеріодичність надання
побу товимнепобутовим
малим непобутовиміншим
Підпункт 1 пункту 3.3 глави 3Надання даних про споживання електричної енергії5
роб. днів
100200400одноразово
Підпункт 2 пункту 3.3 глави 3Розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів30
днів
200400600одноразово
Розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку45
днів
200400600одноразово
Підпункт 3 пункту 3.3 глави 3Розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату5
роб. днів
100200400одноразово
Підпункт 4 пункту 3.3 глави 3Урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію30
днів
100200400одноразово
Електропостачальник надає споживачу компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг шляхом урахування суми відповідної компенсації у рахунку за спожиту електричну енергію у строк не більше 45 днів з дня недотримання гарантованого стандарту якості надання послуг.
Компенсація за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання не надається у випадках, якщо недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання було спричинено доведеними:
1. форс-мажорними обставинами;
2. діями споживача, що призвели до затримки у наданні послуг або аварійної перерви в електропостачанні у розподільчих мережах;
3. діями третіх осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні у розподільчих мережах;
 4. застосуванням графіків і протиаварійних систем зниження електроспоживання з метою запобігання порушенням режиму роботи об’єднаної енергетичної системи України.
Сначала зайдите на смотреть фильмы, а потом обязательно зайдите посмотрите фильмы онлайн это стоит того