Кол-центр
0-800-50-47-57
ТЕРНОПIЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
м.Тернопіль, просп. Злуки, 2В     тел./факс: (0352)52-30-09
Пн - Чт 8:00-17:12
         Пт 8:00-16:12
         Обід 13:00-14:00
kanc@tepo.com.ua

Центри обслуговування ТОВ «Тернопільелектропостач» з 1 червня частково відновлюють прийом клієнтів, починають роботу в умовах адаптивного карантину.

Дата публікації: 27-05-2020, 10:12

Однак, всі питання можна вирішити дистанційно, наші фахівці продовжують надавати підтримку через:
  • безкоштовний телефон кол-центру 0-800-50-47-57 (понеділок–четвер з 8:00 до 17:12, п’ятниця з 9:00 до 16:12 год, обідня перерва з 13:00 до 14:00, неділя та святкові дні – вихідні)
  • телефони територіальних ЦОКів на сайті інтернет-сторінки: http://tepo.com.ua/golovn-novini/8-abonentskiy-vddl.html
  • електронну пошту ІКЦ: ikc@tepo.com.ua, після нез'ясованих чи спірних питань в телефонному режимі в ЦОК.
Перелік послуг, які надаватимуться дистанційно, без візиту в центр обслуговування:
  • перевірка рахунку на оплату електричної енергії;
  • надання даних про споживання електричної енергії;
  • відновлення постачання електричної енергії побутовому споживачу (після вимкнення за заборгованість).
Не варто забувати про елементарну безпеку і нашим клієнтам. Тому просимо:
  • звертатись в центр обслуговування лише за нагальної потреби, максимально вирішувати питання телефоном чи поштою
  • одягати маску, використовувати санітайзери
  • дотримуватись дистанції не менше 1,5 метра
  • очікувати на вулиці (в приміщенні може бути не більше 1 людини на 10 м2)
  • проявляти терпеливість та розуміння, адже від цього залежить спільна безпека
Бережіть себе, не поспішайте до центрів, робіть вибір на користь дистанційного обслуговування!