Кол-центр
📞0-800-50-47-57
ТЕРНОПIЛЬЕЛЕКТРОПОСТАЧ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
м.Тернопіль, просп. Злуки, 2В    📠 тел./факс: (0352)52-30-09
🕗 Пн - Чт 8:00-17:12
         Пт 8:00-16:12
         Обід 13:00-14:00
📧 kanc@tepo.com.ua

Подати показник

Як побутовому споживачу, об’єкт якого приєднаний до мереж оператора системи розподілу (ОСР) електроенергії ВАТ «Тернопільобленерго», повідомити про покази свого лічильника?

У відповідності  Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ)
споживач, що є побутовим, зобов’язаний щомісяцязнімати фактичні покази лічильника електричної енергії та надавати їх Оператору системи розподілу.
Період передавання показників електролічильника визначений Кодексом комерційного обліку електричної енергії (
ККОЕЕ)
В  
розділі  8.6.ККОЕЕ сказано наступне :
зчитані (зняті) та передані дані з лічильників протягом періоду, що починається за два календарні дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного розрахункового періоду (календарного місяця), вважаються даними на перше число календарного місяця.
Зчитані (зняті) та передані дані з засобів комерційного обліку електроенергії в будь-який інший день календарного місяця є вихідними даними для визначення даних комерційного обліку на перше число розрахункового періоду (календарного місяця).

Щоб передати показники електролічильника, споживачі ОСР ВАТ «Тернопільобленерго» можуть скористатися одним із зручних способів :


ОСНОВНІ від ОСР ВАТ «Тернопільобленерго» :

  1. за безкоштовним цілодобовим номером телефону кол-центру  0-800-50-90-40 ;
  2. http://counter.toe.com.ua/ - онлайн передача «Подати показник» (без реєстрації) ;
  3. через Viber – чат, для цього потрібно  перейти за посиланням на мобільномупристрої:  https://www.toe.com.ua/index.php/podaty-pokaznyk-cherez-viber ;
  4. через Telegram – канал, скориставшись Telegram-ботом (на стартовій сторінці сервісу Telegram зайти на «Пошук» і в стрічці пошуку ввести ВАТ «Тернопільобленерго»);
  5. https://www.toe.com.ua/  - через сервіс «Персональний кабінет» (повна розгортка по особовому рахунку споживача);
  6. за телефоном  абонентського відділуРЕМ  .

АЛЬТЕРНАТИВНІ від посередників:

  • через відділення Укрпошти, Ощадбанку, Приватбанку;
  • мобільні додаткиweb-банкінг : «Ощад24/7», «Приват24», Monobank;
  • через EPS-он-лайн систему єдиної платіжної системи комунальних послуг  www.eps.te.ua чи  www.oplata.te.ua
Сначала зайдите на смотреть фильмы, а потом обязательно зайдите посмотрите фильмы онлайн это стоит того