Кол-центр
📞0-800-50-47-57
📞0-800-50-47-57

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

🕗
Пн - Чт 8:00-17:12
Пт 8:00-16:12
Обід 13:00-14:00
📧 kanc@tepo.com.ua
Пт 8:00-16:12
Обід 13:00-14:00
📧 kanc@tepo.com.ua
Стандарти якості надання послуг з електропостачання
Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затверджений постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375 (у новій редакції постанови НКРЕКП від 12.08.2020 № 1550, далі – Порядок). Даний Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.
У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг,електропостачальник надає споживачу компенсацію у розмірах, наведених у таблиці (дод.2).
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг по ТОВ "Тернопільелектропостач" за 2019 рік
У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг,електропостачальник надає споживачу компенсацію у розмірах, наведених у таблиці (дод.2).
Додаток 2
до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання
та надання компенсацій споживачам за їх недотримання
РОЗМІР КОМПЕНСАЦІЇ
за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника
Підпункт Порядку | Гарантований стандарт | Розмір компенсації споживачам, грн | Періодичність надання | |||
побутовим | непобутовим | |||||
малим непобутовим | іншим | |||||
Підпункт 1 пункту 3.3 глави 3 | Надання даних про споживання електричної енергії | 5 роб. днів | 200 | 400 | 600 | одноразово |
Підпункт 2 пункту 3.3 глави 3 | Розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів | 30 днів | 200 | 400 | 600 | одноразово |
розгляд звернень/скарг/ претензій споживачів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу комерційного обліку | 45 днів | 200 | 400 | 600 | одноразово | |
Підпункт 3 пункту 3.3 глави 3 | Розгляд звернення споживача щодо перевірки правильності рахунка за електричну енергію | 5 роб. днів | 200 | 400 | 600 | одноразово |
Підпункт 4 пункту 3.3 глави 3 | Урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг оператора системи у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію | 30 днів | 200 | 400 | 600 | одноразово |
Підпункт 5 пункту 3.3 глави 3 | Виставлення рахунка електропостачальником (у паперовій або електронній формі) | Строк, визначений договором та/або ПРРЕЕ | 100 | 200 | 400 | одноразово за зверненням споживача |
Підпункт 6 пункту 3.3 глави 3 | Виставлення рахунка електропостачальником з правильними даними про ціну, вартість та обсяг спожитої електричної енергії | 100 | 200 | 400 | одноразово за зверненням споживача |
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг по ТОВ "Тернопільелектропостач" за 2019 рік